Svetovne potrebe na področju surovin (mineralov, kovin, naprednih materialov) se povečujejo iz leta v leto. K sreči se fokus usmerja k izboljšavam tehnologij, nadomestnim materialom ter večji skrbi za trajnostno pridobivanje, obdelovanje in recikliranje surovin. Si tudi ti eden izmed tistih, ki so aktivni na področju surovin in se želi razvijati?
Za vas je tu podjetniški izobraževalni program za spodbujanje in razvoj inovativnih projektov, ki naslavljajo izzive surovinskega sektorja, v prvi vrsti namenjen študentom in raziskovalcem. Sestavljen bo iz 4 virtualnih delavnic z vsebino, ki omogoča razvoj podjetniške ideje z ambicijo za pridobitev nadaljnje vsebinske in finančne podpore ekipam:
- 1. delavnica (ČET, 18. 11. 2021): Od ideje do priložnosti – viri idej, ocenjevanje priložnosti, raziskovanje trga
- 2. delavnica (PON, 29. 11. 2021): Od priložnosti do rešitve – proces razvoja izdelka ali storitve, testiranje na trgu
- 3. delavnica (TOR, 30. 11. 2021): Od rešitve do podjetja – segmentacija trga, prodajni pristopi, gradnja začetne ekipe
- 4. delavnica 4 (ČET, 2. 12. 2021): Priprava učinkovite predstavitve projekta + poslovni model in njegova validacija
DODATNO:
- 5. delavnica: Pitch trening – povratna informacija in priporočila glede izvedene predstavitve projekta
KRATKA PREDSTAVITEV VSEBINE IZOBRAŽEVALNEGA PROGRAMA + PRIJAVA
1. delavnica: Blaž Zupan – OD IDEJE DO PRILOŽNOSTI
Vsaka ideja še ni priložnost, zato potrebujemo hkrati čim več idej ter načine, kako preveriti, katero izmed njih lahko preoblikujemo v priložnost. Na delavnici bomo spoznali različne vire podjetniških idej ter načine ugotavljanja verjetnosti, da je ideja tudi podjetniška priložnost. Podrobneje si bomo pogledali raziskovanje trga kot enega od načinov za preverjanje idej.
– četrtek, 18.11.2021, od 14.00 do 17.00, prijava tukaj.
2. delavnica: Blaž Zupan – OD PRILOŽNOSTI DO REŠITVE
Vsaka priložnost še ni rešitev dejanskega problema uporabnikov. Le produkti, ki so rešitve problemov uporabnikov, pa so lahko dolgoročno uspešni. Pogledali si bomo proces razvoja izdelka ali storitve z upoštevanjem potreb uporabnikov ter načine testiranja izdelkov na trgu.
– ponedeljek, 29.11.2021, od 14.00 do 17.00, prijava tukaj.
3. delavnica: Blaž Zupan – OD REŠITVE DO PODJETJA
Po razvoju izdelka je naslednji korak organizacija posla na način, da ustvarjamo dovolj veliko razliko med prodajno ceno ter stroški, da se nam dolgoročno splača poslovati. Pogledali si bomo nekaj načinov, kako uspešno organizirati posel, od vidika gradnje ekipe, izbire ciljnega trga ter različnih prodajnih pristopov glede na tip izdelka ter tip kupca.
– torek, 30. 11. 2021, od 14.00 do 17.00, prijava tukaj.
4. delavnica:
1. del: Jakob Gajšek – PRIPRAVA UČINKOVITE PREDSTAVITVE PROJEKTA
Pitching ideje je za vsakega startupovca posebna preizkušnja, za katero je vsekakor potrebno znanje. Podjetniški program se zaključuje z delavnico, kako pripraviti predstavitev ideje/projekta, ki bo potekala gladko, učinkovito in zapomljivo. Izvedeli boste, kako pripraviti pitch, kako ga pravilno strukturirati (uvod, jedro, zaključek) in kako ga začiniti, da bo predstavitev dinamična.
2. del: Aleš Pustovrh: POSLOVNI MODEL IN NJEGOVA VALIDACIJA
Delavnica je namenjena vitkemu načinu razvoja ustreznega poslovnega modela, pri čemer bodo predstavljena orodja, kot je Business Model Canvas, kakor tudi pomembnost preverjanja hipotez pri uporabnikih in drugih deležnikih ter identifikacija potencialnih oblik virov prihodkov.
– četrtek, 2. 12. 2021, od 14.00 do 17.00, prijava tukaj.
5. delavnica: Jakob Gajšek – PITCH TRENING
»Pitchanje« projektov in komentar izvedene predstavitve, s priporočili za izboljšanje.
– četrtek, 9. 12. 2021, od 14.00 do 16.00, prijava tukaj.
KRATKA PREDSTAVITEV IZVAJALCEV:
Dr. Blaž Zupan je docent na Katedri za podjetništvo na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Sodeluje pri številnih predmetih s področja podjetništva, še posebej je specializiran za razvoj novih idej, produktov in storitev. Je ustanovitelj in solastnik več podjetij v Sloveniji in tujini, iz nekaterih je tudi uspešno izstopil s prodajo deleža. Deluje tudi na področju svetovanja tako velikim podjetjem kot podjetnikom začetnikom s področja inovativnosti, analiz domačega in mednarodnega trga, poslovnih priložnosti, trženja, financiranja in iskanja novih idej pri razvoju izdelkov in storitev s pomočjo t.i. »Design thinking-a« in Lean (vitkih) metod. Vodil je preko 200 delavnic in svetovanj podjetnikom in podjetjem s področij trženja, prodaje, razvoja novih izdelkov, financiranja, raziskave trgov in podobno.
Jakob Gajšek je dober poznavalec slovenskega startup ekosistema. Bil je eden od ustanovnih članov ABC Acceleratorja, danes pa kot direktor Ljubljanskega univerzitetnega inkubatorja soustvarja podjetniško okolje, predvsem s pomočjo startupom v najzgodnejših fazah razvoja.
Dr. Aleš Pustovrh se s startup podjetji ukvarja že več kot 10 let. Med drugim je bile den od ustanoviteljev ABC Pospeševalnika v Ljubljani, trenutno pa je partner sklada tveganega kapitala Fil Rouge Capital v Zagrebu. V teh okvirji je do sedaj sodeloval že pri več kot 100 investicijah v startup podjetja ter slišal več tisoč njihovih predstavitev. Tudi sam ima podjetniške izkušnje pa tudi teoretično znanje s tega področja, saj je v letu 2014 končal doktorat s področja odprtega inoviranja in je tudi docent na Ekonomski Fakulteti Univerze v Ljubljani.